
„Magazynowanie i kontrola stanów”

1. Przyjęcie towaru
Proces rozpoczyna się od przyjęcia dostawy do magazynu.
Kluczowe etapy:
Rejestracja dostawy w systemie WMS (Warehouse Management System).
Weryfikacja dokumentów: zgodność dostawy z zamówieniem (data, ilość, indeks, dostawca).
Kontrola jakości i stanu towaru: wykrywanie uszkodzeń, braków lub wad.
Etykietowanie produktów kodami kreskowymi do dalszego skanowania.
Rozlokowanie w magazynie w odpowiednich strefach, z uwzględnieniem rodzaju towaru, rotacji i parametrów logistycznych.
2. Magazynowanie
Po przyjęciu towar jest rozmieszczany zgodnie z optymalnym planem składowania:
Stosujemy magazynowanie adresowe (lokalizacje z unikalnymi kodami regałów, półek i miejsc paletowych).
Wykorzystujemy analizę ABC/XYZ, aby zoptymalizować układ magazynu i przyspieszyć kompletację.
Warunki składowania są dopasowane do specyfiki produktów (temperatura, wilgotność, bezpieczeństwo).
Na bieżąco prowadzony jest monitoring zajętości magazynu i kontrola dostępności przestrzeni.
3. Kontrola stanów magazynowych
Kontrola zapasów to kluczowy element zarządzania magazynem, który zapewnia ciągłość procesów:
Codzienna kontrola ruchów towarowych (przyjęcia, wydania, zwroty, przesunięcia).
Inwentaryzacja cykliczna — sprawdzanie wybranych pozycji bez wstrzymywania pracy magazynu.
Pełna inwentaryzacja — okresowe porównanie stanów fizycznych z danymi w systemie.
W przypadku różnic przeprowadzana jest analiza przyczyn i korekta stanów.
Dla zapewnienia dokładności danych stosuje się skanowanie kodów kreskowych lub RFID.
From $99
Realizacja zamówień • re/co-packing • kitting • obsługa zwrotów

Graphic Design
Tell your visitor how your service can improve their life. Connect with the problem that they’re trying to solve and address any objections you think they might have.
What is the biggest benefit your customer will get from this? Keep your target audience in mind.
From $99
Fulfillment e-commerce i wysyłka

Content Creation
Tell your visitor how your service can improve their life. Connect with the problem that they’re trying to solve and address any objections you think they might have.
What is the biggest benefit your customer will get from this? Keep your target audience in mind.
From $99
Why Love Nature
Your customers just learned what services you offer. Tell them why they should work with you or your team, for example you could highlight your experience and positive client reviews.
The badges illustrate this. We also focus on key benefits they will get while using our services, namely quick turnaround times and dedicated support. You could also use them to show awards you won for your best work.